Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Ingalill Pallin - 2 augusti 2008 17:20

Ja , igår hände flera underliga saker.....min Asil-höna...visserligen av kamphönsras....fångade en mus...slet den i småbitar och gav till sina kycklingar...mycket märkligt...som rovfåglarna alltså...har jag aldrig sett innan...

sen började hundarna skälla på baksidan, och jag tänkte att nu är väl grannens hundar på vift igen...men icke då...ur buskarna vid grinden far en jättelik älg-tjur fram...nu snackar vi "taggar"...likt en elefant kom han farandes...ingen kamera hade jag i sikte...han började käka på en björk..jag tror det är vattenbristen..här är fortfarande lite i bäcken...

Sen dimper det ner ett brev där det står att jag vunnit högsta vinsten i Discshop-tävlingen på nätet...vilken tävling??????..i paketet låt filmen I'm not there..om Bob Dyland liv..och där var oxå med en cd med film-musiken..Jag är visserligen en stor fan av Dylan..men jag har absolut inte deltaig i nån tävling på ämnet...skumt!!! men tack för vinsten..

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards