Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

När vi missade Ronneby!!!!!

Av Ingalill Pallin - 10 augusti 2008 20:16

Jodå, allt var packat och klart...jag var helt övertygad om att det var söndagen som gällde för grupp 3. Lugnt och sansat alltså...mamma hade kommit hit från sta'n för att sova över och följa med...vi tänkte ta med Valle också...som lite träning inför kommande tävlingar. Vi skulle äta lite lax på kvällen och sedan ta en tidig sovning..för vi skulle upp halv sex . Tikarna var trimmade och klara och jag såg verkligen fram emot att åka till Ronneby och ha en skön hund-dag, kolla lite hundgrejer och snacka med folk. Då ringer en hundkompis och jag påpekar att vi ska till Ronneby nästa dag...man den är ju idag,svarar hundkompisen!!!...och mycket riktig..den var ju på lördagen!!!

sååå snopet..men tänk va trisit att gå upp halv sex i ösregnet...åka 20 mil...stå i kö i vet-besiktningen..smälla upp tältet vid ring 1...för att sedan konstatera att där är Schnauzer i alla dess former...heeela dagen!!!!!

 
 
Catharina Aldén

Catharina Aldén

10 augusti 2008 21:23

Men nej, vad snopet!
Men skönt att ni inte åkte i onödan på söndagen i alla fall, det hade ju varit ännu värre!

Då ses vi kanske i Helsingborg istället då!?

http://simsalabim_sigge.blogg.se

 
Marie

Marie

11 augusti 2008 23:01

Och jag missade dig i Stockholm på världsutställningarna! Det tyckte jag var snopet för jag hade tänkt komma och hälsa! Visserligen var det mycket människor men jag såg dig inte och trodde inte du var där förrän jag läste i din Blogg att ni visst varit där.
Vi får ta igen det en annan gång ;)

http://www.westjacs.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

12 augusti 2008 11:02

Nä jag såg inte dig heller...men där var ju såå mycket folk. vi satt vid hanhunds-ringen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingalill Pallin - Söndag 4 feb 13:24


Nu flyger tranorna och snödropparna tittar lite    försiktigt upp ur jorden...vi blir valpsugna ! vi ska iår para vår trevliga släta tik Luna och goa Fia ska ha en kull till sensommaren. Hör av er kan vi berätta mer! ...

Av Ingalill Pallin - 7 oktober 2023 22:58


Vi önskar alla nya valpköpare lycka till med sina små vänner !   ...

Av Ingalill Pallin - 28 september 2023 15:53

              Vi har i nuläget två tikar kvar till lämpliga hundhem. Den ljusa tiken blir brooken i pälsen och den mörka får mindre päls, light brooken. Den ljusa är mjukisen här i kullen och den mörka är som vanligt...dom är leveransklara 6/1...

Av Ingalill Pallin - 24 september 2023 14:57

     

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards