Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Ingalill Pallin - 14 oktober 2008 12:14

Riktig höstfeeling i dag på morgonpromenaden.....man får passa sig lite denna veckan när älgjakten är i full gång...håller mig nog uppe på gärdet. Hörde skott i söndags så dom kanske har skjutit sin kvot redan...hoppas det inte var "min" snygge älg-kille, han vill nog säkert vara levande  ett tag till...

Bilen har kraschat...en WW Honda inköptes snabbt och kvickt att ha så länge...så nu måste jag inhandla någon form av hundbur att ha därbak..jisses sånna priser!! i klass med kostnaden för bilen!! Får ta en tur upp till Teba i Höör och kolla vad som finns där... 

Går och väntar på att Kiwi ska löpa...tycker hon går och småkissar lite nu..och Morgan är lite stirrig på dom andra grabbarna...

Rapport från Nova som mår förträffligt uppe i Göteborg hos Agneta och Per..och på söndag ska jag passa Kosse en vecka, när husse och matte ska på resa... annars får man pigga upp sig med en "tura" fram mot helgen..räkfrossa på Tycho Brahe kanske...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards